reklama

Poslanec náš každodenný.

Dovoľ mi pán poslanec, budem Ti tykať, aby Ti bolo jasné kvôli komu si tam, kde si! Chcem Ti totiž pripomenúť tvoj sľub, ktorý si mi dal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

 "Sľubujem na svoju česť a svedomie vernosť Slovenskej republike. Svoje povinnosti budem plniť v záujme jej občanov. Budem dodržiavať ústavu a ostatné zákony a pracovať tak, aby sa uvádzali do života."

Keď si mi sľúbil, že budeš dodržiavať ústavu a ostatné zákony čo si mal presne na mysli?

Prepáč, ale mám v tom zmätok. Nedávno si si „zúžil“ priestupkovú imunitu. Že ak budeš opitý tak nesmieš viesť motorové vozidlo. Chválim Ťa za tento krok môj drahý zákonodarca. Už budem spať pokojnejšie. Dnes viem, že nestretnem opitého poslanca za volantom a ak áno bude za to potrestaný. Ale čo ostatné priestupky, ktoré spáchaš? Za tie nebudeš potrestaný? Viem, viem, nebudeš, veď to je napísane v zákone: „o poslancoch Národnej rady Slovenskej republiky“ Máš imunitu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čiže ak mi za tento článok vynadáš, urazíš ma, či inak vydáš na posmech, nebudeš za to potrestaný? Hm, chápem Ťa celkom presne, chrániš moje záujmy tak, ako si sľúbil na začiatku svojho mandátu. Čo ak by som na posmech vydal ja teba? Ja nemám imunitu, ja budem potrestaný? Určite áno, veď litera a duch zákona hovoria jasne.

Mám z toho divný pocit. Akoby bolo všetko naopak. Ale to sa iste spraví.

Sprav gesto, zruš si imunitu! Veď ak splníš svoj sľub, budeš dodržiavať zákony, nič sa Ti nestane! Že máš strach z polície, vraj Ťa budú šikanovať? Vieš veľmi dobre, lepšie ako ja, že policajti smú robiť len to čo im ukladá zákon. Všetko ostatné je teda prekročenie právomocí. Policajt nemá imunitu ako Ty, môže byť za nedodržanie zákona potrestaný. A ak by sa Ti náhodou stalo, že spáchaš spoločensky málo závažné pochybenie, nebojím sa, že by si nemal na zaplatenie pokuty. Veď nebudeš robiť nič iné len to čo všetci ostatní. Nechceš mi tvrdiť, že Ty nemusíš, Ty si predsa poslanec, alebo áno? Poslanec si preto, že si bol poslaný plniť vôľu ľudu, nie aby si posielal ľud do...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Navrhnem ti dohodu. Choď príkladom svojim voličom, sprav gesto, zruš si imunitu a splň to čo si na začiatku sľúbil! Ak to urobíš ja Ťa pôjdem voliť!

Dušan Redaj

Dušan Redaj

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dnes, keď píšem tento text, vnímam sa ako človek, ktorý našiel svoju cestu. Prechádzam križovatkami, skúmam, experimentujem, učím sa, riskujem, padám a vstávam, robím všetko pre to, aby som absorboval čo najviac svetla a energie pre objasnenie toho čo sa vo mne skrýva. Naučil som sa, že ak počúvam, neskrývam sa za umelo vykonštruované fasády a ponechávam ostatným ich slobodu, dokážem svoje okolie vnímať oveľa intenzívnejšie ako kedysi. Keď s inými prežívam ich zmenu, vždy mi prídu na myseľ slová môjho životného guru: „...akoby sa mi otvorilo nebo a ja som tú zázračnosť iného sveta a možností uvidela a cítila sa tým svetom a svetlom neba obliata.“. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu