reklama

Politiké – umenie správy štátu

Určite vám, vo včerajšej tlači neušlo jedno zaujímavé číslo. Týkalo sa sympatií Slovákov s jednou politickou stranou. Všetko by bolo v poriadku a ja by som pokojne zaspal, ale to číslo je na môj vkus dosť vysoké. Skoro každý druhý Slovák verí jednej politickej strane. Tento fakt dáva príliš veľkú moc do rúk úzkej skupine ľudí. Pri všetkej úcte dovolím si mať pochybnosti či sa to neobráti proti samotným Slovákom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Prijímam teda tento fakt s obavami. Na jednej strane sa mi chce veriť, že konečne niekomu ide o dobro celej spoločnosti. Na strane druhej, vyrovnať sa s takým úspechom, to chce veľký politický kumšt . Nepodľahnúť emóciám, zachovať chladnú hlavu a viesť päť miliónov ľudí od horšieho k lepšiemu. Klobúk dolu pred tými, ktorí dokážu uprednostniť dobro všetkých pred svojimi vlastnými záujmami. Páni, čakajú vás ťažké chvíle. Dostali ste sa na vrchol politickej hory. V takýchto momentoch sa dá ľahko zabudnúť na všetko to čo sa deje pod vami, na všetkých tých, vďaka ktorým ste sa tam dostali. Jeden chybný krok a zrútite sa do údolia. Chcem vás len upozorniť na vážnosť situácie a ostatným pripomenúť akú moc vám vložili do rúk. Veľmi si želám, aby všetko dobre dopadlo, aby ste nesklamali tých, ktorí vám veria. Presvedčili ste 47,7 % Slovákov, v mojom prípade, Vám to asi ešte nejaký ten rok potrvá. To či ste to dokázali sami, alebo sa veziete na politickej vlne niekoho iného ukáže čas. Chcem vás požiadať len o jedno, narábajte s dôverou ľudí citlivo a robte si svoju prácu najlepšie, ako viete. Garantujem vám, že ak to vydržíte ešte aspoň jedno volebné obdobie číslo ku ktorému ste sa dopracovali dnes zostane na tej istej úrovni a možno poskočí o pár desatín smerom nahor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A nám ostatným zostáva, len dúfať, že pri uspokojovaní svojich vlastných potrieb nezabudnete na tých, koho vôľu máte napĺňať.

Dušan Redaj

Dušan Redaj

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dnes, keď píšem tento text, vnímam sa ako človek, ktorý našiel svoju cestu. Prechádzam križovatkami, skúmam, experimentujem, učím sa, riskujem, padám a vstávam, robím všetko pre to, aby som absorboval čo najviac svetla a energie pre objasnenie toho čo sa vo mne skrýva. Naučil som sa, že ak počúvam, neskrývam sa za umelo vykonštruované fasády a ponechávam ostatným ich slobodu, dokážem svoje okolie vnímať oveľa intenzívnejšie ako kedysi. Keď s inými prežívam ich zmenu, vždy mi prídu na myseľ slová môjho životného guru: „...akoby sa mi otvorilo nebo a ja som tú zázračnosť iného sveta a možností uvidela a cítila sa tým svetom a svetlom neba obliata.“. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu